וטרינר ביקור בית- וטרינר נייד- וטרינר עד הבית-וטרינר שמגיע הביתה

וטרינר ביקור בית

מחפשים וטרינר לביקור בית – אנחנו הכתובת שלכם! נשמח להגיע אליכם לביקור וטרינר בביקור בית!

כבר זמן רב שמרפאתנו מציעה וטרינר לביקור בית, והלקוחות והפציינטים לא יכלו להיות מאושרים יותר מהסידור הזה.
בהזמנת וטרינר לביקור בית בעלי החיים שלכם יכולים לשכוח מהחוויות הלא נעימות הנלוות להגעה למרפאה. עבור כלבים מסויימים כל נסיעה ברכב הינה סיוט, עבור חתולים כל כניסה לכלוב נשיאה יכולה להיות סיבה לחרדה משמעותית. מכל זאת ניתן להימנע בהזמנת וטרינר לביקור בית.

אנחנו מציעים וטרינר לביקור בית מסביב לשעון, באיזה שעה שנוחה לכם אנחנו כאן, או יותר נכון אצלכם! וטרינר ביקור בית יהווה פיתרון קל לביקורי וטרינר לבעלי החיים שלכם, מה שיוכל ליצור מעקב תכוף יותר של וטרינר על בעלי החיים שלכם ולהעלות את רמת הרפואה שמקבלים.
 וטרינר לביקור בית יאפשר גם אבחון של בעל החיים בסביבתו הטבעית, בכל לא ימסך על מצבו הרפואי הסטרס הנלווה לביקור במקום זר עם ריחות שאינם תמיד נעימים לבעל בחיים שלכם.

אם גם אתם לעיתים מתעצלים, או פשוט קשה לכם, ולו במעט, להגיע אל הוטרינר – אולי הזמנת וטרינר לביקור בית היא הפיתרון האולטימטיבי גם עבורכם!

אם אתם חושבים על הזמנת וטרינר לביקור בית צרו איתנו קשר בהקדם למענה על שאלותיכם ותהיותיכם!
זמינים תמיד עבורכם ועבור בעלי החיים שלכם, וכעת גם עד הבית שלכם!


אודות המחבר

וטרינר נייד | וטרינר עד הבית
ד"ר אוהד טילס-מרקוס למד וטרינריה בסלובקיה, עבד באנגליה וצבר ניסיון של 10 שנים. שירותיו ניתנים באזור המרכז, בין היתר בערים: קיסריה, כפר שמריהו, הרצליה, עמק חפר, נתניה ותל אביב. כמו כן, מספק ד"ר טילס – מרקוס שירותי וטרינר עד הבית. ד"ר אוהד טילס דוגל במקצועיות, סבלנות, סובלנות וכמובן – אהבת חיות.