וטרינר ביקורי בית נתניה חדרה קיסריה הרצליה עמק חפר

וטרינר ביקורי בית – ייתרונות ואזורי ביקורים חדשים!

מרפאתנו מתחילה להציעה ביקורי בית של וטרינר בנתניה, חדרה, קיסריה, הרצליה, עמק חפר!

ביקורי בית של הרופא הוטרינר הינם בעלי תועלת עצומה לבעל החיים שכן בעל החיים נמצא בסביבתו הטבעית, לכן ניתן לראותו בהתנהגותו הטבעית (מי מאיתנו לא מכיר את זה, החתול מתגרד כל היום – לוקחים לוטרינר ופתאום כלום). כמו כן, בסביבתו הטבעית בעל החיים מרגיש בטוח. הרבה פעמים סטרס עלול לסכן אפילו יותר את בעל החיים החולה, בכך שמזמינים ביקור בית של וטרינר ניתן לחסוך מבעל החיים את הלחץ המיותר של הגעה אל הוטרינר.

סיבה נוספת אשר בגינה אנחנו מוזמנים לא פעם לביקור בית על פני ביקור רגיל במרפאה היא כי בעל החיים מתקשה להגיע אלינו. לחלק מלקוחותינו הגעה אלינו דורשת נסיעה ברכב או לעיתים אף בתחבורה ציבורית. נסיעות כאלו עם בעל חיים גדול, אשר אולי סובל מקשיי התניידות, יכולה להיות קשה במיוחד.

מאז פתיחת המרפאה דגלנו בביקורי בית לבעלי החיים שדורשים בכך, או מעדיפים בכך. כעת, אנחנו שמחים להרחיב את שירותינו גם לנתניה, חדרה, קיסריה, הרצליה, ועמק חפר. במידה ואתם גרים באזורים אלו, ומרגישים צורך או העדפה לביקור בית על ידי רופאינו, אנא צרו קשר.

במידה ואתם רואים כי כל הגעה למרפאה הוטרינרית היא ״סיפור״, עשו את הצעד האופטימלי הן בשבילכם והן בשביל בעל החיים שלכם. בעל חיים צריך להיות בביקורת וטרינרית באופן תדיר, ואם ההגעה היא שמונעת ממכם ומהם את הטיפול המיטבי זה פשוט חבל.

אנחנו זמינים לכל שאלה ובקשה, גם טלפונית, גם במרפאה וגם בביתכם שלכם.
רפואה שלמה!

ד"ר אוהד טילס מרקוס מספק שירותי ביקור בית וטרינרי ומגיע אליכם עד הבית. מעוניינים בתיאום ביקור של וטרינר נייד בשעות שנוחות לכם? צרו קשר

שירותי ביקור בית וטרינרי באיזור מכמורת, בית ינאי, קיסריה, נתניה, חדרה, הרצליה, רמת השרון, תל אביב, גבעת שפירא, בת חן, כפר ויתקין, חופית, משמרת, חירות, עין ורד, עין שריד, בני דרור, קדימה, צורן, צור משה, אבן יהודה, כפר נטר, בית יהושע, אודים, בית יצחק, שער חפר,הדר עם, כפר חיים, כפר מונש, חבצלת השרון, ביתן אהרון, מעברות, העוגן,בית הלוי, חניאל, בורגתה, בית חרות, רמת אביב, הגוש הגדול, אזורי חן, ל החדשה, רמת אביב ג החדשה, גבעתיים, רמת גן.

אודות המחבר

וטרינר נייד | וטרינר עד הבית
ד"ר אוהד טילס-מרקוס למד וטרינריה בסלובקיה, עבד באנגליה וצבר ניסיון של 10 שנים. שירותיו ניתנים באזור המרכז, בין היתר בערים: קיסריה, כפר שמריהו, הרצליה, עמק חפר, נתניה ותל אביב. כמו כן, מספק ד"ר טילס – מרקוס שירותי וטרינר עד הבית. ד"ר אוהד טילס דוגל במקצועיות, סבלנות, סובלנות וכמובן – אהבת חיות.