איך תבחרו וטרינר שייתן לכם שקט נפשי?

איך תבחרו וטרינר שייתן לכם שקט נפשי?

חיות המחמד שלנו הן כמו הילדים שלנו. אנו אוהבים אותן עד בלי די, דואגים להן ורק רוצים שיהיה להן טוב – שהן יהיו בריאות, נמרצות, חזקות ומרוצות (במקרה של כלבים אפשר לפעמים לראות שהם ממש מחייכים!)

אם יש לכם חיית מחמד בטוח נתקלתם בשאלה: איך מוצאים וטרינר מתאים? כזה שיהיה ניתן לסמוך עליו, שאפשר להרגיש שבאמת אכפת לו מחיית המחמד שלכם ושהוא יודע איך להתמודד עם כל מצב – לזהות בעיות ולטפל בהן בצורה הטובה ביותר. ננסה לענות על השאלה החשובה הזו ולתת לכם מספר דגשים שיסייעו לכם לבחור את הווטרינר המתאים.

7 טיפים לבחירת וטרינר שיאפשר לכם לנשום לרווחה

  1. מקצועיות – מקצועיות, וותק וניסיון נרחב בטיפול במגוון בעלי חיים, מחלות ובעיות מסוגים שונים הם הקריטריון הראשון שיש לבדוק. יש לשאול את הווטרינר היכן הוא למד, לבדוק את מספר השנים שהוא עוסק בתחום ואף לבקש ממנו להראות לכם תעודות ממוסדות הלימוד.

שאלה נוספת שכדאי לשאול את הווטרינר היא האם הוא נוהג להתייעץ עם קולגות ולקבל חוות דעת. פעמים רבות מסייעות חוות הדעת בקבלת החלטה נכונה. וטרינר מקצועי ירגיש מספיק בטוח בעצמו כדי להתייעץ עם קולגות. עוד מידע שחשוב לדרככם נוגע לתקופת הלימודים – בישראל, נמשכים לימודי וטרינריה שבע שנים בעוד במדינות שונות בעולם ניתן לסיים את הלימודים בתקופה של חמש עד שש שנים.

  1. השתלמויות – מקצוע הווטרינריה דורש מהווטרינרים להישאר עם היד על הדופק באופן עקבי, אפילו יותר עקבי ממקצועות אחרים, ולכן, יש לוודא שהווטרינר עובר השתלמויות בתדירות גבוהה ומעודכן בנוגע לכל החידושים בתחומים הרלוונטיים, ביניהם: שיטות טיפול, מכשור ותרופות.
  2. בקרו במרפאה – הזכרנו בנקודה הראשונה את נושא התעודות. הגעה למרפאה תאפשר לכם לראות את התעודות ואת המכשור. כדאי לבדוק למשל האם יש ציוד לייזר, מעבדת דם, מכונה לצילומי רנטגן וכן פיתוח דיגיטלי. כמו כן, חשוב לבדוק את הצוות ואת ניקיון המרפאה והקפדתה על סטריליות.
  3. שירותי וטרינר ביקורי בית ומיקום המרפאה – חשוב מאוד לבחור במרפאה שנמצאת בקרבת אזור מגורכם ושיש בקרבתה חניה כך שבמידת הצורך תוכלו להגיע במהירות. הסיבה לכך היא שלפעמים נקלעים למצבי חירום ולא ניתן לדחות את ההגעה לווטרינר. ככלל, עדיף להימצא ליד המרפאה מטעמי נוחות כך שיהיה קל להגיע לבדיקות וטיפולים שגרתיים. אם אתם מתגוררים למשל באזור המרכז תוכלו לחפש וטרינר שעובד בערים: הרצליה, כפר שמריהו, קיסריה, נתניה, עמק חפר וערים נוספות.

נוסף על כך, יש לבדוק האם הווטרינר יכול להגיע לביתכם. וטרינר נייד יכול לפעמים להציל את המצב שכן לא תמיד ניתן להוציא את חיית המחמד מהבית ולפעמים יש צורך בטיפול בהול. וטרינר עד הבית יאפשר לכם להעניק לחיית המחמד שלכם את הטיפול המהיר ביותר.

  1. זמינות – וטרינר מקצועי יהיה זמין ללקוחותיו. לפעמים צריך להתייעץ או לקבל טיפול בשעות שאינן שגרתיות ולכן חשוב לוודא שהווטרינר זמין במשך 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע.
  2. המלצות – כאוהבי חיות וודאי יש לכם חברים שאוהבים חיות גם כן, כך שניתן להתייעץ עמם בנוגע לבחירת וטרינר איכותי. אפשרויות נוספות הן לפנות לעמותות ולבקש המלצות.
  3. כימיה ויחס אישי – כימיה ויחס אישי חשובים במיוחד במקרה של וטרינר. וטרינר שמעניק יחס אישי, נוהג בסבלנות, עונה על שאלותיכם, עדין ומעניק את הזמן הדרוש, יאפשר לכם להרגיש שיש לכם על מי לסמוך. כימיה טובה עם הווטרינר תאפשר לכם להיות רגועים.

ד"ר אוהד טילס-מרקוס למד וטרינריה בסלובקיה, עבד באנגליה וצבר ניסיון של 10 שנים. שירותיו ניתנים באזור המרכז, בין היתר בערים: קיסריה, כפר שמריהו, הרצליה, עמק חפר, נתניה ותל אביב. כמו כן, מספק ד"ר טילס – מרקוס שירותי וטרינר עד הבית. ד"ר אוהד טילס דוגל במקצועיות, סבלנות, סובלנות וכמובן – אהבת חיות.

אודות המחבר

ד"ר טילס-מרקוס – הווטרינר שיעניק לכם שקט נפשי
ניסיון עשיר של עשר שנים בתחום הווטרינריה
עבודה עם וטרינרים מומחים באנגליה
טיפולים מגוונים – בדיקות רפואיות, בדיקות דם, ניתוחים, טיפולי שיניים וטיפולים נוספים
סיוע בזיווג ורבייה – ליווי לכל אורך הדרך עד לשלב ההמלטה
עיקור וסירוס באמצעות שיטות מתקדמות שמקלות על ההליך ומקצרות את זמן ההחלמה
מתן שירות בערי המרכז – נתניה, הרצליה, קיסריה, כפר שמריהו, תל אביב ועמק חפר
וטרינר עד הבית – הגעה עד לבית הלקוח
מתן ייעוץ טלפוני חינם – ישירות לטלפון האישי
זמינות מלאה
מקצועיות, אהבת בעלי חיים, סבלנות וסובלנות

ד"ר טילס מרקוס הינו וטרינר מקצועי, מנוסה וותיק שעוסק בתחום הווטרינריה מזה עשר שנים. במהלך שנות עבודתו טיפל ד"ר טילס בחיות מחמד רבות. ניסיונו הרב בארץ ובעולם מאפשר לו לזהות את מקור הבעיה במהירות ולהעניק שירות מהיר, יעיל ואיכותי.
ד"ר טילס הינו אוהב חיות ובני אדם ודוגל בסבלנות, סובלנות, מתן כבוד, הערכה ויחס אישי לכל אדם ולכל חיית מחמד. אתם מוזמנים לצור קשר וד"ר טילס-מרקוס ישמח לסייע לכם בכל מצב.